حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر روز ملی مقاومت است

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر گفت: حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآورسال‌های دفاع از شرف و ارزش‌های مقدس این خاک پاک است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد شنبدی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر گفت:  تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویداد‌هایی است که هریک به عنوان تابلوی افتخار ثبت شده است.

او افزود: دراین میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به شمار می‌آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به پیروزی رسید.

شنبدی بیان داشت: سالگرد حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور بی بدیل سال‌های دفاع مقدس و روز‌های مظلومانه آسمانی‌ترین انسان‌هایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت‌های معنوی دفاع از شرف و ارزش‌های مقدس این خاک پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازی ماندگار، پیوند خوردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر ادامه داد: اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به‌ویژه دلاورمردان دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات روزافزون ملت ایران را در مسیر پاسداشت این روز با شکوه از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.