مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: فعالیت‌های مجتمع بندری امام خمینی (ره) همراه با رعایت الزامی پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: کارگروه هماهنگی و مقابله با شیوع کرونا از ابتدای شیوع این ویروس در کشور آغاز به کار کرده است و بصورت مستمر برگزار می‌شود.

او اظهار داشت: در پی شدت گرفتن شیوع کرونا در استان خوزستان و با هدف پایش و بررسی آخرین اقدامات کنترلی و پیشگیرانه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح مجتمع بندری بندر امام خمینی (ره) تصمیمات لازم برای تداوم ارائه خدمات بندری و دریایی به مشتریان در شرایط ایمن و عاری از آلودگی و ایجاد خطر برای کارکنان اتخاذ شد.

دریس با اشاره به استمرار و بعضا افزایش برخی شاخص‌های عملیاتی به ویژه در زمینه تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی در این مجتمع بندری علیرغم شیوع ویروس کرونا در برخی نقاط استان خوزستان بیان داشت: به دنبال اهتمام جدی شرکت‌های فعال در این مجتمع بزرگ بندری در انجام اقدامات کنترلی و پیشگیرانه و توزیع وسایل حفاظتی و اقلام بهداشتی بین کارکنان خود، شاهد ضریب نفوذ اندک این ویروس در این مجتمع بندری هستیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اظهار کرد: همچنین مدیریت هزینه‌های تهیه و تأمین اقلام بهداشتی به منظور افزایش بازدهی و پیاده سازی فاصله گذاری اجتماعی دراماکن مختلف عملیاتی و ستادی را از مهم‌ترین اقداماتی برشمرد که می‌تواند به کنترل مؤثر شیوع کرونا کمک شایانی کند.

این مقام مسئول با اشاره به آمادگی تجهیزات و امکانات درمانی و بهداشتی در این اداره کل و ارائه خدمات به مراجعان در مراکز درمانی فعال در این مجتمع بندری اذعان داشت: جریان تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی در بندر امام خمینی (ره) و افزایش سرعت انتقال کالا‌های مورد نیاز کشور از مبادی درون سرزمینی تداوم دارد.

او تصریح کرد: رضایتمندی مقامات ارشد کشور از عملکرد فوق العاده این مجتمع بزرگ بندری در این شرایط حساس بهترین پاسخی است که نیرو‌های عملیاتی می‌توانند به برخی شبهات مطرح شده، بدهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.