دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: امسال نماز عید سعید فطر با توجه به شیوع ویروس کرونا در فضای باز و با رعایت موادر بهداشتی برگزار شد.

برگزاری نماز عید فطر بر بام و حیاط مساجد استان همدانحجت الاسلام سیدمرتضی حسنی‌حلم، دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانگفت: نماز عید سعید فطر ساعت ۷:۳۰ دقیقه امروز  به امامت حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده، ولی فقیه در استان همدان در حیاط مسجد جامع شهر همدان برگزار شد.

او افزود: امسال نماز عید سعید فطر به علت رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مصلی همدان برگزار نشد.

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان با بیان اینکه در این ایام و با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری نماز عید سعید فطر به مساجد محلات به ویژه مساجد دارای فضای باز سوق داده شده است، افزود: همراه داشتن ماسک و دستکش برای نماز گزاران ضرروری است.

حجت الاسلام سیدمرتضی حسنی‌حلم بیان کرد: نماز عید فطر در ۱۷۰ مسجد استان و در ۳۰۰ روستای استان  که خانه عالم دارند،  با حضور روحانیان مستقر و طرح هجرت برپا شد.

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان همدان از مردم خواست عکس و گزارش‌های خود از نماز عید فطر امسال را به شماره ۹۲۲۳۱۸۹۲۱۸ ارسال کنند.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.