همیار و خیّر محیط زیست در شهرستان لردگان از سوی عده‌ای ناشناس مورد ضرب و جرح قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از همیار و خیّر محیط زیست مصدوم که در شهرستان لردگان از سوی عده‌ای ناشناس مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود، عیادت کرد.

او افزود: این همیار محیط زیست که در موارد متعدد از فعالیت شکارچیان غیرمجاز در شهرستان لردگان جلوگیری کرده بود، از سوی افرادی ناشناس مورد ضرب و جرح قرار گرفته و هم اکنون تحت درمان است.

احمدی اضافه کرد: سید صدراله شیرمردی همیار و خیّر محیط زیست حدود ۵۰ سال سن دارد و از برگزارکنندگان مراسم آشتی با طبیعت همراه با شکستن تفنگ بود که با جمعی از دوستداران محیط زیست منطقه برای حفظ محیط زیست زادگاه خود در این مراسم قسم یاد کرده بودند.

او ادامه داد: این اداره کل با همکاری مراجع ذیربط برای شناسایی و مجازات عاملین این اقدام ناجوانمردانه پیگیری و اقدام لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کر خوب
۱۷:۳۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اینجوری نمی‌مونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
آخرش قشنگه باقی نمی مونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
درست میشه باقی نمی مونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
با سلام
مردم شریف ایران زمین این بنده خدا در پوشش همیار محیط زیست اقدام به تخریب منابع طبیعی کرد و وقتی احدی از روستای شیرمرد بنام سید نجفعلی شریفی که خود از بازنشستگان منابع طبیعی شهرستان لردگان بود به مخالفت واعتراض و جلوگیری از تخریب اقدام کرد ایشان با گرز سر سید نجفعلی شریفی را شکست که بعدها منجر به فوت ایشان شد و در یسال بعد وقتی برای برداشت گیاهان دارویی به کوه رفته بود از ترس بچهای ان مرحوم از قاطر پرت شد و دست پایش شکست که این جریان توسط جناب محمدی مقدم مدیر کل منابع طبیعی چهارمحال وبختیاری مورد تایید می باشد ،خواهشمندم قبل از قصاوت کمی تحقیق کنید ،،،ادرس این جریان چهارمحال وبختیاری،شهرستان لردگان،بخش فلارد ،روستایی شیرمرد می باشد با تشکر از مجله خبری شما
Iran (Islamic Republic of)
شیرمردی
۰۰:۰۰ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
ایشان توسط دو نفر از هم محلی های خودش مورد قصاص قرار گرفت.یکسال قبل از وقوع این اتفاق . همین اقا با یکنفر از بازنشسته های محیط زیست بنام سید نجفعلی شریفی شیرمردی که سن پدر ایشان را داشت درگیر شد و به طور ناجوانمردانه و وقاحت تمام با آن بزرگمرد درگیر شد که بعد از یکسال پسر همون مرد شریف به علت قصاص پدرش این کار را با ایشان کرد . حالا قضاوت با شما کارشان درست بود یا غلط . بنظر من بهترین کار را کرد .
Iran (Islamic Republic of)
کر خوب
۱۷:۳۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
نترس چرخ روزگار میچرخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام
باید برخورد شود تا اعتماد همکاری و همیاری با محیط زیست ادامه یابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
باید این افردی که بهش حمله کرد رسیدگی کنن که دیگه همچنین غلطایی نکنند
آخرین اخبار