مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت:قرار شد هزینه پرداخت شده به سرویس مدارس برای ماه هایی که مدارس تعطیل بوده؛ به والدین برگردانده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی منوچهری مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز بازپرداخت طلب دو سه ماهه دانش آموزان اصفهان از رانندگان سرویس مدارس گفت: قرار شد هزینه پرداخت شده به سرویس مدارس برای ماه‌هایی که مدارس تعطیل بوده؛ به والدین برگردانده شود.

هادی منوچهری با اشاره به درخواست تعدادی از خانواده‌های اصفهانی برای بخشیدن این شهریه، افزود: والدینی که تمایل به بخشیدن تمام یا بخشی از این پول برای کمک به معیشت رانندگان آسیب دیده از کرونا دارند، می‌توانند با مراجعه به تاکسیرانی و تکمیل فرم رضایت نامه‌ای که از طرف شرکت‌های حمل و نقل در اختیارشان قرار می‌گیرد، اقدام کنند.

او درباره خانواده‌هایی که درخواست بازگرداندن هزینه چند ماه گذشته سرویس مدارس را دارند نیز گفت: این پول هفته اول خرداد به آن‌ها برگشت داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان تعداد دانش آموزان ثبت شده در سامانه سرویس مدارس تاکسیرانی را بیش از ۷۲ هزار نفر اعلام کرد و گفت: بیش از ۸۰ درصد این دانش آموزان، هزینه سرویس مدارس را به صورت کامل برای یک سال تحصیلی یعنی تا آخر اردیبهشت و خرداد، پرداخت کرده اند و اگر دانش آموز دبستانی باشند دو و نیم و اگر دبیرستانی باشند ۳سه و نیم ماه شهریه سرویس مدرسه طلبکار هستند.

منوچهری با اشاره به آمادگی تاکسیرانی برای توزیع هرگونه کمک دولتی به رانندگان آسیب دیده از بحران کرونا گفت: حدود هشت هزار و ۵۰۰ راننده سرویس مدرسه در اصفهان فعالیت می‌کنند که این آمادگی وجود دارد که در صورت تصویب ستاد کرونای کشور یا استان، هر گونه کمک‌های معیشتی را بین قشر آسیب دیده رانندگان سرویس مدارس توزیع کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار