بسته اخبار حوادث امروز ۴ خرداد ۹۹؛

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه سفیدرود/ کشف خودرو‌های احتکار شده در لاهیجان

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یک شنبه ۴ خرداد ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه سفیدرود

کامبیز یوسفی، بخشدار سنگر گفت: ۲ جوان حدود ۲۰ ساله در رودخانه سفیدرود در محدوده بخش سنگر رشت غرق شدند.

او افزود: رضا سالکی و رسول فروزان ۲ جوان اهل روستای طالم سه شنبه سنگر در رودخانه سفیدرود در محدوده روستای پیش کنار غرق شدند.

بخشدار سنگر تصریح کرد: تلاش‌ها برای یافتن اجساد غرق شدگان ادامه دارد.

یوسفی با اشاره به پرآب بودن رودخانه سپیدرود از ساکنان منطقه به ویژه جوانان خواست از شنا کردن در این رودخانه خودداری کنند.

بخش سنگر یکی از بخش‌های تابعه شهرستان رشت در استان گیلان است.

خودرو‌های احتکار شده در لاهیجان کشف شد

سرهنگ قاسم جانعلی پور، فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: ۶ دستگاه خودروی صفر کیلومتر احتکار شده در این شهرستان کشف شد.

او افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار خودروهای صفر کیلومتر توسط افراد سودجو در شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، اظهار کرد: محل احتکار این خودرو‌ها که ۲ واحد صنفی بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ جانعلی پور با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازرسی از این ۲ واحد فروش خودرو ۳ دستگاه خودروی پراید، یک دستگاه رنوی ساندرو، یک دستگاه تیبا و یک دستگاه پژو ۲۰۶ احتکاری کشف شد.

او با اعلام اینکه ۲ متهم ۳۳ و ۳۴ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش خودرو‌های کشف شده را ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

۵ مورد سقوط درخت در خیابان‌های رشت

شهرام مومنی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی رشت از افزایش لحظه‌ای عملیات آتش نشانان حوالی ساعت ۲۱ دیروز (شنبه ۳ خرداد ماه) خبر داد و گفت: ۵ مورد سقوط درخت در خیابان‌های باهنر، شهدا، عرفان، کسبخ و تختی به مرکز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

او افزود: در مجموع ۱۷ آتش نشان به همراه ۵ دستگاه خودروی عملیاتی به محل‌های حادثه اعزام شدند و پاکسازی و بازگشایی مسیر‌ها انجام گرفت.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی رشت به آسیب دیدگی ۲ خودروی سواری به واسطه سقوط درخت در خیابان شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: در حادثه سقوط درخت در باهنر نیز ۲ مصدوم راهی بیمارستان شدند.

مومنی با اشاره به سقوط سقف ساختمان ۵ طبقه در مسکن مهر رشت گفت: این حادثه آسیب جانی نداشت و عملیات ایمن سازی و پاکسازی محل حادثه توسط ۷ تن از آتش‌نشانان و یک افسر ارشد حاضر در محل حادثه انجام شد.

او همچنین از ۳ مورد عملیات ایمن سازی به علت سقوط نمای ساختمان در بلوار گیلان، مطهری ویشگاهی و منظریه خبر داد و افزود: این عملیات‌ها توسط ۱۲ تن از آتش‌نشانان ایستگاه‌های تابعه انجام گرفت و آسیب دیدگی ۲ خودروی سواری بلوار گیلان خوشبختانه آسیب جانی در پی نداشت.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی رشت همچنین به حضور آتش‌نشانان به محل‌های حادثه به علت سقوط کابل برق اشاره کرد و تصریح کرد: شهروندان همیشه و در همه احوال می‌بایست هوشیار باشند و به هیچ عنوان اجسام معلق همچون گلدان و دیگر وسایل همچون تابلو‌های تبلیغاتی را بدون حفاظ مطمئن رها نکنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.