میزان تجارت الکترونیک مرسوله‌های پستی در کردستان در اردیبهشت ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، پنج برابر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شهاب وحیدیان مدیرکل پست کردستان گفت: تعداد مرسوله‌های پستی صادره از استان در اردیبهشت امسال ۲ هزار و ۱۵ فقره بود در حالیکه این رقم در مدت مشابه پارسال ۴۰۹ مورد بوده است.

او با بیان اینکه شیوع کرونا عامل اصلی افزایش استفاده از تجارت الکترونیک در استان شده است، افزود: تعداد مرسوله‌های پستی وارده از طریق تجارت الکترونیک در اردیبهشت پارسال ۹ هزار و ۳۴ فقره بود که امسال به ۱۲ هزار و ۶۹۷ فقره رسید.

مدیرکل پست کردستان یادآور شد: میزان تجارت الکترونیک مرسوله‌های پستی وارده و صادره اردیبهشت امسال استان نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب ۴۹۲ درصد و ۱۴۰ درصد رشد داشت.پ

وحیدیان با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا، شیفت‌های کاری پرسنل این شرکت ۲ برابر شده است، تاکید کرد: با وجود فشار کاری و فعال بودن تمام کارکنان در طول هفته، باجه‌های پستی روز‌های جمعه هم به مردم خدمات می‌دهند.

او خواستار همکاری و مدارای مردم با کارکنان در باجه‌های پستی شد و گفت: برای اینکه مرسوله‌های پستی عاری از هرگونه ویروس و میکروب بدست مردم برسد، کار توزیع بسته‌ها چند ساعتی با تاخیر انجام می‌شود.

مدیرکل پست کردستان از آغاز بکار طرح تحول ستاپ (سکوی تجارت الکترونیک پست) در استان خبر داد و اضافه کرد: شرکت پست آمادگی دارد در زمینه جابجایی مرسوله‌های پستی از فعالیت استارتاپ‌ها در این حوزه حمایت کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.