امام جمعه شهرستان مهریز گفت: عید فطر روز اتحاد، برادری و مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

عید فطر روز اتحاد و برادریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت السلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه شهرستان مهریز در خطبه های نمازعید فطر گفت: عید فطر روز اتحاد و برادری و این اتحاد مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و مظلومان جهان است.

او افزود: امسال عید نوروز، ماه رمضان و روز جهانی قدس متفاوتی را به علت شیوع ویروس کرونا در کشور ایران عزیز داشتیم.

حجت الاسلام محی الدینی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس برای حفظ سلامتی، جان و امنیت مردم در هیچ کجای دنیا برگزار نشد، اما سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب به اندازه همه راهپیمایی ها کار ساز و دشمن شکن بود.

امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: روز قدس امسال تاثیرگذارترین روز در تاریخ بود که کام تشنه مجاهدان فلسطینی و غیر فلسطینی و همه مستضعفان ستم دیده جهان را سیراب و شیرین کرد.

او با تبین سخنان رهبری تصریح کرد: امروز آمریکا منفور همه جهان است و خون شهدای کشور ایران و حاج قاسم سلیمانی همه از جنایت های این دولت منفور است که حاضر به انتشار آمار این جنایت های نمی شود.

حجت الاسلام محی الدینی گفت: امروز کشور ایران با تمام قدرت اعلام می کند که یکی از واجبات ملت مسلمان ایران بیزاری از دشمنان اسلام است و شعار این ملت مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است.

او بیان کرد: بصیرت، دشمن شناسی، ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم در صدر کارهای ملت بزرگ ایران قرار دارد.

محی الدینی اضافه کرد: مردم شهرستان مهریز و ملت ایران در مقابله با ویروس کرونا خوب درخشیدند و رهبر انقلاب اسلامی با بیان پندهای خالصانه مردم را راهنمایی کردند.

امام جمعه مهریز به سفارشات حضرت امیرالمومنین اشاره کرد و افزود: باید در زندگی خود تقوای الهی، امر به معروف و نهی از منکر، دوری از سوء ظن داشته باشیم و از تهمت، غیبت و تجسس در زندگی دیگران بپرهیزیم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.