مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تا زمانیکه شورای تامین استان محوز بازگشایی باشگاه‌ها را صادر نکند، فعالیت به این اماکن ممنوع است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: با توجه به شرایط خاص استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا، باشگاه‌های ورزشی استان تا ابتدای هفته آینده حق فعالیت ندارند تا ستاد مبارزه با کرونا و شورای تامین استان نظر خود را در خصوص فعالیت باشگاه‌ها اعلام نماید.

او با بیان اینکه هر تصمیمی که شورای تامین استان بگیرد، ما نیز تابع آن هستیم و باید ببینیم تصمیم چه خواهد بود، اظهار داشت: اگر روند مبتلایان به کرونا ویروس در استان رو به افزایش باشد قطعا تصمیمی اتخاذ خواهد شد.

حیدری بیان کرد: هر باشگاهی که بخواهد در چند روز پیش رو بدون توجه به دستورالعمل صادر شده اداره کل ورزش و جوانان استان عمل کند با آن برخورد قانونی می‌شود، زیرا سلامت مردم از هر چیزی برای ما مهم‌تر است و باتوجه به اینکه می‌دانیم که مجموعه باشگاه داران استان متحمل خسارت‌های بسیاری شده اند، اما اکنون شرایط استان خوزستان بسیار خاص است و همه باید دست به دست هم دهیم تا این زنجیره را قطع کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار