مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرعین از تشکیل اکیپ مشترک برای نظارت بر تاسیسات گردشگری سرعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مصطفی سیدمحسنی، مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرعین در بازدید از تاسیسات گردشگری سرعین گفت: با توجه به بازگشایی هتل‌ها، مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری در شهرستان تلاش می‌کنیم تا با نظارت و بازرسی‌های مستمر و مداوم زمینه برای خدمات‌رسانی مناسب این مراکز را به گردشگران و مسافران ورودی به شهرستان فراهم آوریم.

او رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از الزامات فعالیت در این اماکن و تاسیسات برشمرد و بیان کرد: با نظارت‌های لازم با همراهی دستگاه‌های مختلف تلاش می‌کنیم تا از هر گونه بی‌توجهی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی جلوگیری کنیم.

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرعین با اشاره به تشکیل اکیپ مشترک برای نظارت از تاسیسات گردشگری در شهرستان گفت: تیم مشترک متشکل از جامعه اقامتی، بهداشت و درمان و اماکن سرعین با حضور در اماکن و تاسیسات گردشگری جهت کنترل رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر فعالیت این مراکز نظارت می‌کنند.

سیدمحسنی تصریح کرد: دستورالعمل‌ها و پ‍روتکل‌های بهداشتی به این مراکز ابلاغ شده و خوشبختانه مشکل و نارسایی در این زمینه وجود ندارد و آمادگی لازم برای استقبال و پیذرش مسافران را در شهرستان دارا هستیم.

او افزود: مردم و مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و بی‌توجهی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی مراتب را گزارش دهند تا برخور‌های لازم و قانونی با متخلفان انجام شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.