تبدیل انبار نفت شهید قاسم سلیمانی ارومیه به هاب صادراتی فرآورده‌های نفتی

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در ارومیه گفت:انبار نفت شهید سپهبد قاسم سلیمانی ارومیه به هاب صادراتی فرآورده‌های نفتی تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،کرامت ویس کرمی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید از تاسیسات و عملیات هر دو انبار نفت ارومیه و ستاد گفت: زیرساخت‌های مطلوبی از نظر فنی در پروژه احداث انبار نفت ۱۱۸ میلیون لیتری ارومیه ایجاد شده و با تکمیل نهایی این پرژه تا پایان سالجاری، انبار نفت شهید حاج قاسم سلیمانی به هاب صادراتی سوخت در کشور تبدیل می‌شود
 
کرمی گفت: یکی از اهداف راهبردی شرکت در شرایط کنونی افزایش میزان صادرات سوخت به کشور‌های همسایه است.
 
او ادامه داد: منطقه ارومیه به جهت هم مرز بودن با سه کشور ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان از موقعیت استراتژی خاصی برخوردار بوده و می‌تواند به اقتصاد کشور و استان در درآمدزایی کمک شایانی نماید.
 
ویس کرمی با ابراز رضایت از عملکرد و اقدامات صورت گرفته در منطقه، این مهم را حاصل تلاش مدیریت و مجموعه کارکنان منطقه دانست و گفت: اقدامات مثبت و موثر صورت گرفته در منطقه حاصل همدلی و کار تیمی است.
 
او از کار جهادی و شبانه روزی منطقه در شرایط بحرانی کرونا و بخصوص کارکنان خدمات مهندسی و ایمنی، بهداشت و محیط زیست منطقه که از ابتدای تعطیلات نوروزی تا بهره برداری فاز اول انبار نفت جدید ارومیه تلاش‌های زیادی انجام دادند تقدیر نمود.
 
در جلسه اختتامیه این بازدید، مدیر منطقه ارومیه با ارائه گزارشی ازمیزان سوخترسانی و عملکرد منطقه، اظهار کرد: دریافت، انبارش و توزیع فرآورده‌های نفتی به مصرف کننده در حداقل زمان استاندارد و با میتر انجام می‌شود.
 
احمد مجرد افزود: منطقه ارومیه در مکانیزه نمودن فرایند‌ها و ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان پیشتاز بوده و به الکترونیکی نمودن کالابرگ نفت سفید و طراحی فرم الکترونیکی الف مصرف کنندگان در بین سازمان‌های متولی اشاره کرد که بصورت پایلوت توسط تیم نرم افزاری منطقه انجام و با تکمیل آن در حال حاضر بنام سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی در سطح کشور اجرایی شده است.
 
مجرد ضمن تقدیراز توجه ویژه مدیرعامل و هیات همراه در تکمیل فاز نهایی انبار نفت جدید ارومیه تصریح کرد: مدیریت مهندسی طرح‌ها و HSE ستاد نقش مهمی در برنامه ریزی و اجرای کامل تعهدات پیمانکار جدید انبار نفت دارد و از آمادگی کامل منطقه بدین منظور خبر داد.
 
در این بازدید سرپرست ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل، تامین و توزیع، معاون نظارت بر اجرای مدیریت مهندسی و طرح‌ها و همچنین ناظر پروژه انبار نفت جدید ارومیه، بهمراه مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران همزمان با عید سعید فطر از تاسیسات و عملیات انبار نفت قدیم ارومیه، انبار نفت شهید حاج قاسم سلیمانی و ستاد منطقه بازدید و با رانندگان نفتکش و کارکنان دیدار و ملاقات نمودند.
 
انتهای پیام/ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.