رئیس کمیته امداد دامغان بابیان اینکه بالغ‌بر ۷۰۰ صندوق صدقات بزرگ و کوچک در این شهرستان وجود دارد، گفت: دامغانی‌ها سال گذشته ۲۰ میلیارد ریال صدقه دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا کشاورزیان رئیس کمیته امداد دامغان ضمن بیان اینکه دامغانی‌ها سال گذشته ۲۰ میلیارد ریال صدقه دادند، ابراز داشت: پنج میلیارد ریال صدقات از صندوق‌های متوسط و کوچک و ۱۵ میلیارد ریال دیگر از صندوق‌های بزرگ شهرستان دامغان جمع‌آوری شد.

او بابیان اینکه مردم دامغان تحت هیچ شرایطی یاری به همشهریان و هم‌وطنان خود را فراموش نمی‌کنند، افزود: در دامغان ۵۲۰ صندوق بزرگ و ۱۹۰ صندوق متوسط و کوچک وجود دارد که مردم این شهرستان صدقات خود را به درون این صندوق‌ها انداختند.

رئیس کمیته امداد دامغان بابیان اینکه صدقات درراه کمک به نیازمندان و مردم مناطق محروم هزینه می‌شود، ابراز داشت: صدقات جمع‌آوری‌شده در این شهرستان بر اساس سرفصل‌های مشخص‌شده صرف امورات ابن سبیل، مسکن، جهیزیه، کمک به درمان بیماران، نیازمندان و کمک‌های موردی می‌شود.

کشاورزیان همکاری مردم را در پرداخت صدقه مطلوب خواند و در ادامه تصریح کرد: شش نفر در دامغان برای جمع‌آوری صندوق‌های صدقات در سطح منازل، معابر عمومی، مغازه‌ها، ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی همکاری دارند.

او افزود: دو هزار و ۱۵۶ خانوار شامل سه هزار و ۷۷۳ نفر تحت پوشش این نهاد در دامغان قرار دارند که این افراد طی سال از خدمات حمایتی بخش‌های مختلف بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.