مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: با بازگشایی مترو، فعالیت اتوبوسرانی نه تنها وقفه نمی افتد که به صورت ظرفیت کامل ناوگان ها خدمت رسانی می کنند.

عباس اتحادی مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: از امروز سه شنبه مورخ ششم خردادماه، تمامی ناوگان اتوبوسرانی به صورت ظرفیت کامل فعالیت می‌کنند. طرح فاصله گذاری اجتماعی داخل اتوبوس‌ها فعال شده و نیمکت‌ها علامت گذاری شده است، ولی الزاما فقط در موارد ضروری از اتوبوس‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

او افزود: هر دستگاه اتوبوس روزانه ۵ نوبت در انتهای ساعات کاری ضد عفونی می‌شوند.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد ادامه داد: به صورت مستمر و روزانه سلامت جسمانی کارکنان از قبیل: تنظیم اکسیژن خون، دمای بدن، و میزان ضربان قلب سنجیده می شود.

اتحادی بیان کرد: در صورتی که فردی مشکوک به کرونا باشد حتما به مراکز بهداشتی و مرکز فوریت‌های پزشکی ارجاع داده می‌شود.


بیشتر بخوانید: جا به جایی بیش از 314 میلیون مسافر توسط ناوگان اتوبوسرانی مشهد


او تصریح کرد: تیم‌هایی جهت آموزش اقدامات پیشگیرانه از کرونا و توصیه‌های پزشکی به پایانه‌ها اعزام کردیم لزوم استفاده از ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی و همچنین فضای کابین اتوبوسران با پلاستیک محصور شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد تاکید کرد: دریافت وجه نقد ممنوع است و الزاما باید با استفاده از من کارت صورت گیرد.

اتحادی اظهارکرد: نصب ۳۰ هزار تراکت فرهنگ شهروندی تهیه شده و همچنین طرح رادیو اتوبوس، جهت آموزش اصول شهروندی در پیشگیری از کرونا از طریق رادیو به سمع شهروندان می‌رسانند، علاوه بر این جهت آموزش بیشتر اصول پیشگیری از کرونا،با استفاده از اینفوگرافیک و موشن گرافیک در داخل ناوگان‌ها و همچنین در فضای مجازی استفاده می‌شود.

انتهای پیام// ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.