فرمانده انتظامی البرز از شناسایی یک مجتمع مسکونی در کرج، که مقادیر زیادی لوازم خانگی احتکار شده در آن مکان نگهداری می‌شد و کشف این اقلام احتکاری به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: به منظور مبارزه جدی وقاطع با محتکران کالا‌های اساسی و لوازم و مایحتاج ضروری و مورد نیاز مردم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز پس از انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یک مجتمع مسکونی ۴ طبقه در منطقه شاهین ویلا شهرستان کرج که مقادیر زیادی لوازم خانگی در آن جا دپو شده بود، شدند.

فرمانده انتظامی البرز افزود: ماموران پس از بررسی موضوع، با هماهنگی مقام قضائی به مجتمع مورد نظراعزام و در بازرسی از آن جا ۲ هزار و ۱۲۱ عدد انواع لوازم خانگی شامل: یخچال فریرز، ماشین لباسشویی، ساید، تلویزون، پکیج، پنکه، کولر و ... که در تمامی طبقات و همچنین زیر زمین ساختمان دپو شده بود، کشف شد.

سردار محمدیان گفت: براساس برآورد اولیه کارشناسان، ارزش کالا‌های مکشوفه ۱۰۰ میلیارد ریال تخمین زده شد و در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

او افزود: در شرایط کنونی ارتکاب این گونه اقدامات حرکت در مسیر اهداف دشمن است و پلیس بر خود وظیفه می‌داند با اخلالگران اقتصادی با قاطعیت برخورد و نسبت به معرفی آن‌ها به مراجع قانونی اقدام کند.

انتهای پیام /ر. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.