معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام از اجرای طرح تحویل سوخت گاز مایع به مصرف کنندگان از ۱۰ خرداد ماه در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام  در نشست قاچاق کالا و ارز از ارائه و جایگزینی بنزین یورو ۴ بجای بنزین معمولی در جایگاه‌های سوخت استان خبر داد و گفت: این بنزین ضمن اینکه از استاندارد و بهسوزی بالاتر برخوردار است سازگاری با استاندارد‌های محیط زیست دارد بطوریکه زمان معلق بودن ذرات در هوا و میزان گوگرد کمتری ایجاد می‌کند.

او همچنین از استقرار طرح توزیع نفت سفید خانوار‌های فاقد گاز طبیعی از طریق زیر ساخت بانکی خبر داد و افزود: خانوار‌هایی که از خدمات گازرسانی بهرمند نیستند شناسایی شده و برای آنان کارت صادر شده است و سهمیه نفت سفید بر روی کارت آنان شارژ می‌شود.

نوذری ادامه داد: همچنین تحویل سوخت ماشین آلات کشاورزی هم از طریق سامانه تجارت آسان (سدف) بصورت زیرساخت بانکی انجام می‌گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه از پایلوت شدن استان ایلام در اجرای طرح تحویل سوخت گاز مایع در کشور خبر داد و یادآور شد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران و تصویب کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، اجرای طرح تحویل سوخت گاز مایع به مصرف کنندگان واجد شرایط خانگی و غیر خانگی از طریق زیرساخت بانکی از دهم خرداد ماه بصورت پایلوت در استان ایلام اجرا می‌شود.

ائتاکید کرد: دستگاه‌های متولی، صنوف و مصرف کنندگان غیر صنف بایستی ترتیبی اتخاذ نمایند تا آن دسته از مصرف کنندگانی که در زیر مجموعه آن‌ها قرار دارند ساماندهی نموده و تایید مصرف نمایند تا در ارائه و تحویل سوخت به آنان مشکلی پیش نیاید.

نوذری عنوان کرد: کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پاسخگوی سئوالات و ابهامات شهروندان عزیز در این رابطه خواهد بود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.