معاون امور اقتصادی استاندار ایلام از اختصاص ۱۸۲ میلیارد ریال برای واحد‌های تولید خسارت دیده ایلام خبر داد و گفت: این تسهیلات برای واحد‌های خسارت دیده از سیل سال گذشته بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛حیدر نعمتی معاون امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام در محل استانداری ایلام گفت: بر اثر سیلاب سال گذشته در استان ایلام، علاوه بر خسارت به واحد‌های مسکونی و زیرساخت‌های ارتباطی، خسارت‌هایی به واحد‌های تولیدی و صنعتی استان نیز وارد شد.

او افزود: با همکاری سازمان تمامی واحد‌های تولیدی که بر اثر سیل خسارت دیدند در استان شناسایی شدند و امسال تسهیلات لازم در اختیار این واحد‌ها قرار می‌گیرد.

نعمتی با اشاره به اینکه طبق بررسی‌های انجام شده ۲۷۵ واحد صنعتی و صنفی در استان بر اثر سیلاب خسارت دیدند، بیان کرد: ۱۸۲ میلیارد ریال برای واحد‌های تولیدی خسارت دیده ایلام در سال جاری اختصاص یافته است.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: این میزان اعتبار در قالب تسهیلات و متناسب با خسارت‌های وارد شده به واحد‌های تولیدی، در اختیار این واحد‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.