رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: بازگشایی اماکن ورزشی و فرهنگی شهرداری کرج هنوز به شهرداری کرج ابلاغ نشده است.

علیرضا رحیمی، معاون شهردار کرج و رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری این شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: علی رغم مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی کلیه صنوف، هنوز ابلاغی درخصوص بازگشایی اماکن ورزشی و فرهنگی شهرداری کرج از سوی مراجع ذی صلاح برای شهرداری صادر نشده است و ما نیز تا زمان دریافت این ابلاغ قادر به بازگشایی این اماکن نیستیم.

او افزود: شهرداری کرج در نقاط مختلف شهر دارای سالن های تخصصی والیبال، فوتسال، آمادگی جسمانی، ایروبیک، بسکتبال، کشتی، بدمینتون، تنیس، اسکیت، ورزش های باستانی و همچنین دارای استخر سر پوشیده است.

رحیمی گفت: رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا دستور بازگشایی اصناف پرخطر را به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر کردند.

او افزود: اما همه سالن ها و اماکن ورزشی و فرهنگی تحت پوشش شهرداری کرج برای بازگشایی ملزم به رایت دستورالعمل ها و رعایت نکات بهداشتی به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا هستند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.