معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: در راستای مقابله با بیماری کرونا از ۱۹ اسفند ۹۸ تاکنون سه هزار و ۵۱ واحد صنفی متخلف در استان پلمب و تعطیل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، اسکندر فلاح‌وندمعاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: با شیوع بیماری کرونا در استان و فعالیت گشت‌های مشترک نظارتی که روزانه و به صورت مستمر در سطح استان انجام می‌شود تاکنون ۱۴ هزار و ۲۰۰ واحد صنفی در استان بازدید شده است.

او با بیان اینکه گشت‌های نظارتی از ۱۹ اسفندماه با همکاری دستگاه‌های عضو این کمیته در حال انجام است افزود: تاکنون ۶ هزار و ۱۷واحد صنفی متخلف استان تذکر و اخطار دریافت کردند.

فلاح‌وند با تاکید بر اینکه تیم‌های نظارتی ستاد مدیریت کرونا در لرستان همچنان در سطح استان فعال هستند اظهار داشت: در صورت مشاهده هر موردی بدون هیچگونه اغماضی با واحد‌های متخلف با قاطعیت برخورد خواهند کرد.

او ادامه داد: در راستای رسیدگی به شکایات مردمی استان نیز تا کنون ۱۴۳ شکایت مردمی منجر به تذکر، پلمب و اخطار شده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان  از مردم و صاحبان واحد‌های صنفی تقاضا کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و در صورت امکان به جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.