مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه؛ نسبت به مصرف بی‌رویه برق هشدار داد و گفت : اگر مردم در مصرف برق صرفه‌جویی نکنند، تابستان امسال خاموشی خواهیم داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امید علی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بر همکاری مردم برای جلوگیری از قطعی برق تاکید کرد و گفت : با همکاری و هم افزایی مشترکان و بهره برداران؛ کشاورزان، صنایع، ارگان‌ها و ادارات در رعایت مصرف برق خاموشی نخواهیم داشت، اما اگر مردم رعایت نکنند حتما با قطعی برق به ویژه در ساعات پیک مصرف یعنی ساعت ۱۳ تا ۱۷ مواجه خواهیم شد.

او با اشاره به خسارت قطعی برق در سال ۹۷ به صنایع و مشترکان خانگی گفت : پارسال در طرح صفر ۹۸ خاموشی و قطعی برق در استان نداشتیم، امسال نیز با راهکار‌هایی که در طرح صفر ۹۹ برنامه ریزی شده تمام تلاش وزارت نیرو جلوگیری از قطعی برق است که بدون همکاری مردم امکان پذیر نیست.

مرآتی، اوج مصرف روزانه برق استان در سال گذشته را ۷۳۲ مگاوات ذکر کرد و گفت: امسال با کمک استانداری تفاهم نامه‌های متعددی با ارگان ها، نیروی انتظامی، سپاه، صنایع و بهره برداران کشاورزی در راستای رعایت مصرف برق در ساعات پیک مصرف و صرفه جویی بهینه انعقاد کرده ایم که امیدواریم امسال نیز همانند سال ۹۸ قطعی نداشته باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.