رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز گفت: ۲۲ اثر به بخش مسابقه اولین جشنواره نمایش‌های رادیویی کوتاه با عنوان "ماه من" به میزبانی الیگودرز راه پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز گفت: ۲۲ اثر به بخش مسابقه اولین جشنواره نمایش‌های رادیویی کوتاه با عنوان "ماه من" به میزبانی الیگودرز راه پیدا کردند.

حبیب جمشیدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با فراخوان اولین جشنواره استانی نمایش‌های رادیویی کوتاه لرستان ۳۵ اثر به دبیرخانه جشنواره هنری واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز ارسال شد.

او اظهار داشت: با بیان اینکه از بین آثار رسیده ۲۲ اثر به بخش مسابقه راه پیدا کردند اظهار داشت: این آثار پس‌از داوری نهایی برگزیدگان در فضای مجازی اعلام و جوایز نیز با دریافت شماره حساب از برگزیدگان به حساب آن‌ها واریز و تقدیرنامه این افراد از طریق فضای مجازی ارسال خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز اضافه کرد: علی‎رغم این‌که اولین جشنواره نمایش‌های رادیویی کوتاه استانی برگزار شده است، اما هنرمندان تتاتر استان‌های البرز، قم، اصفهان و قزوین نیز آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

الیگودرز در شرق لرستان واقع شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.