فلش بوک کتاب‌های «آن بیست و سه نفر»، «دختر شینا» و مجموعه کودک و نوجوان یک تاکنون در انتشارات سوره مهر منتشر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فلش بوک ها کتاب های الکترونیکی هستند که محتوای چند رسانه ای دارند محتوای آن ها به صورت های مختلف صدا، فیلم و انیمیشن تهیه می شود.شاید تا به امروز فلش بوک هایی را دیده باشیم که برای دروس مختلف تهیه شدند این نوع کتاب الکترونیک تنها با موضوع دروس مختلف تهیه نمی شوند امروز رمان هایی را می بینیم که به صورت فلش بوک منتشر شده اند.در اینجا تعدادی رمان معرفی می کنم که انتشارات سوره مهر به صورت فلش بوک منتشر کرده و در دسترس عموم قرار داده است.

فلش بوک مجموعه کودک و نوجوان ۱

فلش بوک مجموعه کودک و نوجوان ۱ فلشی ۱۶ گیگی است که در آن ۳ داستان صوتی از جمله مجموعه قصه‌های کودکان، رفاقت به سبک تانک و فسقل قصه‌ها موتوری منتشر شده است این فلش بوک علاوه بر داشتن ۱۶ گیگابایت حافظه، قابلیت پخش بر روی کلیه دستگاه‌ها (ماشین، گوشی و ...) را دارد و فایل صوتی آن را می‌توان انتقال داد کپی یا حذف کرد.۲ usp هم در این فلش بوک وجود دارد

ویژگی‌های فلش صوتی کودک و نوجوان ۱، ۳ داستان صوتی برای گروه سنی کودک و نوجوان را دربرمی گیرد در آن مجموعه قصه نمایش کودکان و داستان‌های کهن فارسی (کلیله و دمنه و ...) هم وجود دارد مدت زمان فایل صوتی:۷۱ دقیقه است و: نسرین کوچک خوانی، مسعود نور پیشه، مرتضی صحرانورد و ساسان وطن پور گویندگان آن هستند این فلش صوتی برای گروه سنی ب و ج تهیه شده است فسقل قصه‌های موتوری در مدت زمان ۲۸ دقیقه و ۳۴ ثانیه تهیه شده و محسن اکبری گوینده آن است این کتاب برای گروه سنی ب و ج تهیه شد جواد اسکندری گوینده رفاقت به سبک تانک است این کتاب که ۴۷ داستان طنز را دربرمی گیرد برنده جایزه‌های متعددی است

فلش بوک دختر شینا

فلش بوک دخترشینا علاوه بر داشتن ۱۶ گیگابایت حافظه، قابلیت پخش روی کلیه دستگاه‌ها را دادر همچنین فایل صوتی آن را می‌توان انتقال داد کپی یا حذف کرد. این فلش بوک ۲ usp هم دارد مهرخ افضلی گویندگی فلش بوک دختر شینا را برعهده داشت.

بهناز ضرابی‌زاده در «دختر شینا» قدم به قدم وارد زندگی قدم خیر محمدی کنعان شده است تا زندگی او با سردار شهید ستار ابراهیمی هژیر را روایت کند و همدم شب‌های تنهایی این زن و فرزندانش شود؛ شب‌هایی که قدم خیر و فرزندانش وضعیت قرمز را تجربه می‌کردند و پدر در مناطق جنگی مشغول دفاع در برابر دشمن بود. این کتاب حکایتی از یک زندگی در پشت صحنه جنگ است؛ خاطرات زنی که در طول هشت سال ازدواجش با یکی از سرداران دفاع‌مقدس، با دشواری‌های دوری همسر و بزرگ کردن فرزندانش، کنار آمد و به تنهایی زندگی را اداره کرد، چهار دختر و یک پسر به دنیا آورد و همسرش فقط موقع به دنیا آمدن یکی‌شان در کنارش بود.

فلش بوک آن بیست و سه نفر

فلش بوک آن بیست و سه نفر علاوه بر اشتن ۱۶ گیگابایت حافظه، قابلیت پخش روی کلیه دستگاه‌ها را دادر همچنین فایل صوتی آن را می‌توان انتقال داد کپی یا حذف کرد. این فلش بوک ۲ usp هم دارد. احمد گنجی از گویندگان مطرح رادیو نمایش گویندگی آن را برعهده داشت.

این کتاب حاوی خاطرات بیست و سه نوجوانان است که توسط ارتش بعث، در عملیات بیت المقدس به اسارت درآمدند و دیکتاتور عراق سعی داشت از این نوجوانان برای ایجاد جنگ روانی علیه ایران استفاده کند.

متن تقریظ مقام معظم رهبری:

در روز‌های پایانی ۹۳ و آغازین ۹۴ با شیرینی این نوشته‌ی شیوا و جذاب و هنرمندانه، شیرین کام شدم و لحظه‌ها را با این مردان کم سال و پرهمت گذراندم. به این نویسنده‌ی خوش ذوق و به آن بیست و سه نفر و به دست قدرت و حکمتی که همه‌ی این زیبائیها، پرداخته‌ی سرپنجه‌ی معجزه گر اوست درود می‌فرستم و جبهه‌ی سپاس بر خاک می‌سایم.

یک بار دیگر کرمان را از دریچه‌ی این کتاب، آنچنان که از دیرباز دیده و شناخته ام، دیدم و منشور هفت رنگ زیبا و درخشان آن را تحسین کردم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار