با پیگیری اداره ورزش و جوانان و به همت شهرداری و شورای اسلامی تربت حیدریه، پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان در بوستان پیشکوه و در مجاورت پارک بانوان احداث می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجیدرضایی رئیس اداره ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از روند احداث پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان در پارک پیشکوه گفت: این پیست به مساحت ۲۵۰ متر مربع به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر در مجاورت پارک بانوان احداث می شود.

او افزود: همکاری شهرداری و شورای شهر با اداره ورزش و جوانان را مهمترین رکن توسعه زیرساختی در ورزش و تقویت و ترویج فعالیت‌های ورزش همگانی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به نیاز بانوان به ایجاد اماکن اختصاصی تفریحی و ورزشی، ادامه داد: احداث پیست دوچرخه سواری ویژه این قشر اقدامی ارزشمند به منظور توسعه و تقویت ورزش بانوان می باشد.

مهسا رمضانپور عضو شورای شهر تربت حیدریه نیز در این بازدید گفت: توجه و پیگیری مطالبات حوزه بانوان به عنوان نیمی از قشر جامعه از وظایف شهرداری و شورای شهر است و در تربت حیدریه نیز با تعاملات موجود در این زمینه برنامه ریزی و اقدامات لازم صورت می‌پذیرد.

سارا امینیان رئیس اداره پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تربت حیدریه با اشاره به استقبال بانوان از راه اندازی پارک بانوان این شهرستان طی سه سال قبل گفت: طرح توسعه این پارک در دستور کار قرار گرفته و احداث پیست دوچرخه سواری که از مهمترین مطالبات بانوان بود، در مجاورت این پارک و در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع و دو لاین رفت برگشت در دست اقدام است.

 او با بیان اینکه به منظور نظرات کارشناسی اداره ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری بهره خواهیم گرفت، افزود: چنانچه این طرح مورد استقبال واقع شود در سطح شهر نیز با همکاری شورای شهر شاهد راه اندازی دومین پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان خواهیم بود.

انتهای پیام//ا.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.