با توجه به شیوع ویروس کرونا همت مردم و مسئولین دست به دست هم می دهد تا کمک به مردم گوشه ای از مشکلات این برهه زمانی را حل کند .

دبیریان مدیرعامل پارس نانو ربس در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ در خصوص فعالیت های شرکت با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت : این شرکت تولیدات خود را در قالب نانو الیاف که تولید فیلتراسیون چند شرکت می باشد انجام می دهد . با توجه به شیوع این ویروس شرکت تولیدات خود را به سمت تولید فیلتر ماسک نانو برده است.

او گفت : روزانه ۲۰۰۰ ماسک در دو شیفت کاری با ۱۸ نفر تولید می‌شود.

محمدی رئیس هیئت مدیریه شرکت دانا  غرب در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت : شرکت دانش بنیان مجوز تولید موادضدعفونی را دارد .این شرکت قبل از عید تا ۱۵ فروردین با توجه به سهمیه الکلی که در نظر داشت اقدام به تولید مواد ضدعفونی کرده است و فروش محصولات خود را تا پایان فروردین داشته است.

او گفت : به دلیل قطع سهمیه الکل از از اواسط فروردین تولید کارخانه دیگر صورت نمی گیرد.

قبادی مدیر مجتمع بیستون در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت : این شرکت  فعالیتش در تولید محلول ضدعفونی بر پایه الکل می باشد .

او گفت : توانایی شرکت به گونه ای بالا است که در استان تمام کمبودها را جبران کرده و در حال حاضر از این محلول در داروخانه ها و سوپر مارکت ها به فروش می رسد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.