وانت بارهای سیار میوه فروش در زنجان ساماندهی می شوند

وانت بار‌های میوه فروش سیار با استقرار در ۱۱ نقطه شهر زنجان ساماندهی می‌شوند.

وانت بارهای سیار میوه فروش در زنجان ساماندهی می شوندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،عسگری رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری گفت: خودرو‌های سیار میوه فروش درشهر جمع آوری و در مکان مشخص شهر ساماندهی می‌شوند. 

عسگری با اشاره به اینکه ۸۰۰ وانت بار در زنجان شناسایی شده است افزود: پیش از این برخی خودرو‌ها به صورت سیار در کنار خیابان‌های شهر بدون جایگاه مشخصی اقدام به فروش میوه و تره بار می‌کردند.

او توقف بیجا، تجمع غیر مجاز و ایجاد ترافیک در خیابان‌های شلوغ را از جمله مشکلات تردد خودرو‌های سیار میوه فروش در خیابان‌های شهر زنجان دانست.

عسگری گفت: قیمت فروش پایین میوه توسط خودرو‌های سیار درمقایسه با مغازه‌های شهری و استقبال مردم موجب ادامه دار شدن فعالیت این خودرو‌ها شده است.

او گفت: برای ساماندهی و استقرار مشاغل سیار شهری ۴ بازارچه به صورت رایگان در اختیار شهروندان زنجانی قرار گرفته است و ۳ بازارچه دیگر نیز در حال ساخت است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری از تشکیل یک کارگروه برای رفع مشکلات این مشاغل و متضرر نشدن این کسبه خبرداد وگفت: مناطقی که برای اسکان وانت بار‌ها انتخاب می‌شود با توجه به کم خطر بودن مسیر تردد مکان یابی شده است.
 
انتهای پیام/ن
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.