از ابتدای شیوع ویروس کرونا بانوان خادم ستادعتبات در شهرها و روستاهای استان زنجان اقدامات متعددی برای مقابله با این ویروس انجام داده اند.

مجاهدت بانوان سلطانیه ای برای مهار کرونا رحیمی مسئول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان سلطانیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: با شیوع ویروس کرونا در جامعه و احساس ضرورت حضور تشکل‌های مردمی در صحنه با همکاری تعداد ۲۵ نفر از بانوان بسیجی، هیئتی و خادم ستاد عتبات در فاطمیه خواهران و مسجدصاحب الزمان (عج) شهر سلطانیه اقدام به راه اندازی دو کارگاه خیاطی و تولید و توزیع  ماسک در سطح شهرستان کردیم.

رحیمی تهیه و توزیع تعداد ۲۱ بسته مواد غذایی بین نیازمندان هربسته به ارزش ۳۰۰هزارتومان، کمک به هزینه درمان یک بیمار نیازمند، کمک به تامین جهیزیه یک زوج جوان و کمک نقدی به نیازمندان به ارزش ۲ میلیون تومان را از اقدامات مهم بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان سلطانیه برشمرد.

او ضمن قدردانی از سپاه، حوزه بسیج خواهران زینب کبری (س)، هیئت پیروان عترت و اعضای جلسه صالحین خواهران گفت:در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و تا هرزمانی که نیاز باشد پا به پای مدافعین سلامت و نهاد‌های حمایتی در صحنه حضور خواهیم داشت.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.