مسئول کتابخانه امام صادق (ع) دالاهو گفت: در سال گذشته ده هزار و ۴۰۶ جلد کتاب به امانت سپرده شد.

مرادی مسئول کتابخانه امام صادق (ع) دالاهو  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   با بیان اینکه کتابخانه امام صادق (ع) دالاهو  در سال ۱۳۸۸ با ۷۰۰ متر مساحت تاسیس شده است گفت: این کتابخانه هزار و ۱۸۳ عضو فعال دارد که از این تعداد ۳۶۳ نفر را کودکان تشکیل می دهند.

او ادامه داد: ۱۲ هزار و ۹۰۵ عنوان کتاب برای علاقه مندان به مطالعه در این کتابخانه وجود دارد که در سال گذشته ده هزار و ۴۰۶ جلد کتاب به امانت سپرده شد.

مرادی گفت: کلاس‌های متنوعی برای گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌شود هر چهارشنبه کلاس‌های حافظ خوانی برای تمام سنین با حضور اساتید ادبیات و بزرگان و حافظ دوستان شهر در محل کتابخانه برگزار می‌گردد.

او افزود: با اکثر ادارات و نهاد‌های فرهنگی شهر تعامل خوبی در راستای برنامه‌های متفاوت و مناسبتی دارد و برای کودکان کلاس آموزش نقاشی توسط هنرمندان شهر، قصه گویی، کاردستی، بازی‌های فکری، رنگ آمیزی برگزار می‌کنیم.

مرادی گفت: برای جوانان هم کلاس‌های مشاوره پیش از ازدواج، طلاق و راه‌های پیشگری از آن، پیشگیری ازاعتیاد، و مهارت‌های زندگی با حضور کارشناسان متبحر در این زمینه‌ها برگزار شده است.

او با بیان اینکه  در رده سنی نوجوانان شاهنامه خوانی، معرفی و جمع خوانی کتاب، کار‌های پژوهشی و گروهی در زمینه‌های مختلف برگزار  می شود گفت: کتابخانه امام صادق (ع) در سال ۹۸ به عنوان کتابخانه برتر استان برگزیده شد.


مرادی گفت:در تمام گروه‌های سنی متقاضیان امانت کتاب بالاست، اما بیشترین میزان امانت مربوط به گروه سنی کودک است ما در تلاشیم با فراهم آوردن محیطی شاداب و دانش محور و پویا کتابخانه را خانه دوم همشهریانمان کنیم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.