اجرای طرح ضربتی راهداری محوری در مازندران

طرح ضربتی راهداری محوری در راه‌های اصلی و شریانی مازندران در هفته اول خرداد ماه اجرا می‌شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در جلسه اضطراری بررسی وضعیت ایمن سازی و نگهداری راه‌های شریانی استان به اجرای طرح ضربتی راهداری محوری در راه‌های اصلی و شریانی مازندران در هفته اول خرداد ماه اشاره و گفت:این طرح باید با جدیت و شدت بیشتری ادامه پیدا کند.

او افزود: ایمن سازی ضربتی شامل اجرای روکش آسفالت، اجرای روشنایی، شانه سازی خط کشی، نصب و اصلاح جداکننده‌ها و همچنین نصب انواع تابلو‌های هشداردهنده، انتظامی و اطلاعاتی، شستشوی علائم، پاکسازی حریم راه‌ها است که باید به طور جد در دستور کار قرار گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  مازندران گفت: با توجه به وظیفه ذاتی این اداره کل، ایمن سازی، حفظ و نگهداری راه‌ها باید در اولویت کاری راهداران باشد.

بیشتر بخوانید: کرونا موجب کاهش تردد جاده ای مازندران در تعطیلات عید فطر شد

نجفی با توجه به شروع سفر‌های تابستانی افزود: از جمله اهداف مهم این اداره کل ایجاد شبکه حمل و نقل سریع، آسان و ایمن بوده، از این رو در بخش حفظ و نگهداری و ایمن سازی شبکه راه‌های استان اقدامات گسترده‌ای در دست اقدام است.

او گفت: با توجه به حجم بالای گردشگر و مسافر به استان می‌طلبد تا راه‌های ارتباطی مازندران همواره ایمن و پاک باشد.

نجفی به تعطیلات نیمه دوم خرداد ماه اشاره و گفت: موج دوم سفر‌ها به استان در راه بوده، لذا این اداره کل با بسیج کردن تمام امکانات و تجهیزات خود درصدد است تا در زمینه نگهداری و ایمن سازی راه‌ها اقدامات در خور توجه‌ای را به اجرا بگذارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در این جلسه خواستار حضور مستمر و شبانه روزی گشت‌های راهداری و نظارت ترابری در سطح محور‌ها شد و افزود: گشت‌های راهداری و نظارت ترابری باید به عنوان چشمان تیزبین اداره کل عمل کرد و تمامی نواقص و مشکلات جاده‌ای را رصد و رفع نمایند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار