رئیس فدراسیون ژیمناستیک در سفر به شهرکرد از رشد ۶۵۰ درصدی مدال آوری ژیمناستیک کاران کشورمان در رقابت‌های برون مرزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک در سفر به شهرکرد و در مجمع انتخابات هیئت ژیمناستیک چهارمحال و بختیاری گفت: طی دو سال اخیر مدال آوری ژیمناستیک کاران کشورمان در رقابت‌های برون مرزی ۶۵۰ درصد افزایش داشته است.

او افزود: در فاصله زمانی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ میلادی در رشته ژیمناستیک تنها ۹ مدال در تورنومنت‌های ورزشی بین‌المللی کسب شده بود، اما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دو سال گذشته، ۶۰ مدال در این رشته توسط ورزشکاران کسب شد.

اینچه درگاهی ادامه داد: همچنین توانستیم سهمیه المپیک جوانان را کسب و به مدال برنز در این مسابقات دست پیدا کنیم و در ۲ سال گذشته موفق به کسب ۲ مدال همزمان در مسابقات آسیایی شدیم.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۲۷۰ هزار ژیمناست ثبت شده در کشور داریم اضافه کرد: متأسفانه چهارمحال و بختیاری سهمی از پویایی و فعالیت‌های این رشته در سال‌های اخیر نداشته است.

اینچه درگاهی گفت: حضور ورزشکاران ژیمناست چهارمحال و بختیاری در گذشته در ورزش همگانی و مسابقات کشوری و بین‌المللی پررنگ نبوده است، امیدواریم با انتصاب رئیس هیات، این ورزش در این استان دستخوش تغییر و تحولات مثبت شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار