با حضور جمعی از مسوولین دستگاه‌های اجرای بزرگترین پروژه ترافیک شهری کمربند شمالی شهر اسفراین مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  فرماندار اسفراین در حاشیه مراسم افتتاحیه این پروژه گفت: با افتتاح و بهره برداری از این پروژه گره‌های ترافیکی شهر اسفراین رفع و همزمان پروژه جمع اوری آب‌های سطحی شمال غربی شهر اسفراین نیز انجام شده است.

طاهر رستمی افزود: اجرای کمربند شمالی شهر اسفراین دارای ۲ نقطه مشکل دار بود که یکی از ان‌ها تقاطع اسفراینی، بهشت و شهید مروجی بود که امروز به بهره برداری رسید و دیگری تقاطع باهنر و میدان ابن سینا است که مشکلات فنی و پیمانکاری آن با پیگیری شهرداری رفع شده و تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید که کمر بند شمالی شهرستان تکمیل خواهد شد.

شهردار اسفراین نیز گفت: قریب به ۱۳ سال است که این پروژه کار‌های مطالعاتی آن انجام گرفته بود و مشکلات خاص خودش را داشت که با تلاش همکاران و حمایت‌های مسوولین امروز شاهد بهره برداری آن شدیم.

او گفت: برای بهره برداری از این پروژه ۱۴ میلیارد ریال در بخش‌های عملیات اجرایی زیرسازی، آسفالت، تابلو علائم و چراغ راهنمایی هزینه شده است که بخش عمده تامین این اعتبارات از محل سفر رهبری و اعتبارات ملی بوده است.

محسن لعل قادری افزود: در بخش تملک نیز در سال گذشته ۴ مورد تملک در این مسیر با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شهرداری تامین و پرداخت شد که توانستیم پروژه را بصورت کامل به اتمام برسانیم که امروز شاهد بهره برداری آن بودیم.
انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.