آمار‌ها نشان می‌دهد نزدیک به ۵۵ درصد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر در خانه‌ها مراقبت می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در استان تا روز جمعه ۹ خرداد به عدد ۹۶۸ نفر رسیده که از این تعداد ۴۰۲ مورد به‌طور کامل بهبودیافته‌اند و ۵۳۲ نفر هم در مراقبت خانگی به سر می‌برند.

سعید کشمیری با اشاره به اینکه امروز ۲۱ نفر به فهرست مبتلایان ویروس کرونا در استان بوشهر افزوده شد، افزود: ۱۱ مورد در دشتستان، ۶ مورد در بوشهر، ۲ مورد در دیلم و در گناوه و تنگستان نیز هرکدام یک مورد به ثبت رسیده است.

او درباره مبتلایان جدید در دشتستان بیان کرد: همه ۱۱ مورد جدید شهرستان دشتستان در مرکز بیماریابی شناسایی‌شده‌اند و با رعایت دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در مراقبت خانگی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: از ۶ مورد جدید در شهرستان بوشهر نیز ۵ نفر در مرکز بیماریابی شناسایی شدند که همگی در مراقبت خانگی هستند و یک نفر دیگر نیز پس از ترخیص از بیمارستان درمان خود را با مراقبت خانگی ادامه می‌دهد.

کشمیری عنوان کرد: از ۲ مورد جدید شهرستان دیلم یک نفر بومی و یک نفر دیگر ساکن استان خوزستان است که دارای سابقه مسافرت پیاپی به سایر استان‌ها بوده است.

او بیان کرد: در آمار امروز شهرستان گناوه یک مورد به ثبت رسید که با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شده و در مراقبت خانگی قرار گرفته  و تنها مورد جدید شهرستان تنگستان نیز در بیمارستان تحت مراقبت است.

دبیر ستاد مبارزه با  کرونا در استان بوشهر گفت: ۲۱ نفر در بیمارستان‌های استان به علت ابتلا به کرونا بستری هستند که از این تعداد سه نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.