مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: محرومیت زدایی در استان با همکاری نیکوکاران، گروه‌های جهادی و سپاه میسر می‌شود.

مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز جمعه ۹ خرداد ماه، به همراه حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز از روستا‌های محروم احمد فداله، دورک و دره کائد و... درمسیر بخش سردشت و شیهون بازدید بعمل آمد.

او افزود: در این بازدید وضعیت فقر و محرومیت منطقه مورد بررسی قرار گرفت و کمیته امام خمینی (ره) با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به منظور ارتقاء سطح عدالت اجتماعی و همچنین توجه ویژه به مناطق محروم، طی سال ۹۸، ۲۰۰ فرصت شغلی متناسب با ظرفیت‌های منطقه ایجاد شد.

موصلی اظهار داشت: در حوزه مسکن نیز، متناسب با بافت منطقه فعالیت‌ها و اقدامات بسیار خوبی انجام شد، همچنین در زمینه کمک به ارتقاء سطح معیشت و بهداشت خانواده، با کمک نیکوکاران، خیرین، گروه‌های جهادی و مجموعه سپاه پاسداران توفیقات خوبی حاصل گردید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اسان خوزستان با بیان اینکه همچنان تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم، تصریح کرد: باید تلاش‌ها مضاعف شود تا شاهد وضعیتی مطلوب‌تر و در خور اهالی غیور روستای محروم احمد فداله باشیم، ضمن اینکه با توجه به ظرفیت‌ها و استعداد‌های منطقه بخصوص در حوزه دامداری، برنامه ریزی‌هایی برای سال ۹۹ انجام شده اس.

این مقام مسئول بیان داشت: امیدواریم به فضل الهی و با کمک نیکوکاران، گروه‌های جهادی و سپاه پاسداران در سال ۹۹ که بعنوان سال جهش تولید نامگذاری شده، بتوانیم ۳۰۰ فرصت شغلی را در سطح منطقه احمد فداله و بخش سردشت محقق نماییم تا هم محرومیت از چهره منطقه رفع شود و هم در تولید و پرورش دام شاهد افزایش تولید باشیم.

مرتضی موصلی ادامه داد: علاوه بر موارد مذکور، در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و معیشتی و همچنین مسکن ویژه عشایر  در دستورکار کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان است و امیدواریم با بهره مندی از همت نیکوکاران و خیرین بتوانیم گام‌ها بلندتر و موثرتری برداریم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.