رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت: ۱۱ واحد صنفی در بازار صفای این شهر در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به علت تخلف بهداشتی تعطیل شدند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،بیژن بداغی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر روز  شنبه گفت: بر اساس مصوبه شورای تامین و ستاد کرونا ، تیم بازرسی اداره صمت و تعزیرات حکومتی، پایگاه مقاومت بسیج و اتاق اصناف خرمشهر روزانه بازارهای خرمشهر را بازرسی و رصد کرده و با تخلف های بهداشتی برخورد می کند.

او افزود: واحدهای صنفی بازار صفا به عنوان یکی از مکان‌های پرتردد در خرمشهر مورد بازرسی قرار گرفت و با واحدهای تجاری که پروتکل‌های بهداشتی از جمله دریافت و نصب کدرهگیری سلامت، استفاده از ماسک از سوی متصدی واحد صنفی و  فاصله‌گذاری را رعایت نکردند برخورد شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر در ادامه گفت: از تعداد  ۸۶ واحد صنفی بازرسی شده در بازار صفا ۱۱ واحد صنفی که بعد از تذکر دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکردند صورت جلسه تخلف تنظیم و این واحدها پلمب شدند.

در ۲ روز گذشته به دستور فرماندار خرمشهر یکی از رستوران‌های واقع در بلوار ساحلی این شهر به علت برگزاری مراسم عروسی پلمب شد و مدیر این رستوران به مرجع قضایی معرفی شد.

شهرستان خرمشهر ۶ هزار واحد صنفی فعال دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.