رایگانی درباره آخرین وضعیت قیمت گذاری در حوزه خودرو و مسکن توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص احتکار بیش از ۴ میلیون دستکش در شورآباد جنوب تهران و چگونگی عرضه آن در بازار اظهار کرد:این انبار یکی از چندین انباری بود که در چند ماه گذشته بدون توجه به شرایط جامعه اقدام به احتکار دستکش و یا ماسک کرده بود.
 
وی با بیان اینکه در روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا به دلیل احتکار کالا‌ها حتی در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها نیز با کمبود اقلام مواجه بودیم، افزود:هم اکنون به دلیل هماهنگی‌ها و بازرسی‌ها کمبودی در خصوص اقلام نداریم و در وضعیت مطلوبی هستیم.
 
رایگانی با اشاره به این که هم اکنون مسیر توزیع اقلام مسیر شفاف است، گفت: با هماهنگی که سازمان‌های تعزیرات حکومتی، حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، وزارت بهداشت و درمان، علوم پزشکی سراسر کشور داشتند امکانات و اقلام بهداشتی در حوزه بهداشتی کامل شده است.
 
وی با تاکید بر این که سازمان تعزیرات در قیمت گذاری کالا ورود نمی‌کند، افزود:مرجع قیمت گذاری برای تمام واحد‌های تولیدی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان است و اگر کسی بیش از نرخ مصوبه کالایی را خریداری کرد می‌تواند با شماره تلفن‌های ۱۲۴ سازمان صمت، سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات، ۱۱۰ پلیس و ۱۱۴ سازمان اطلاعات تماس گرفته و شکایات خود را اعلام کند.
 
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از مردم در خواست می‌کنیم که از کوچکترین تخلفات نیز گذر نکنند چرا که منجر به فراوانی تخلف می‌شود.
 
وی در خصوص احتکار خودرو نیز اظهار کرد: سازمان تعزیرات مرجع رسیدگی و یا حق ورود به مساله خودرو را ندارد مگر این که سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده که ناظر براین موضوع است از ما در خواست کند.
 
رایگانی گفت: به عنوان مثال اعلام کند که فلان شرکت خودرو ساز خودرو را با قیمت مصوب ۵۳ میلیون تومان به خریدار ۵۳ و میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رساند که این ۷۰۰ هزار تومان تخلف را بررسی کنید که سازمان تعزیرات در این صورت ورود می‌کند.
 
وی با اشاره به این مشکلات خودرو‌های سنگین نیز مانند خودرو‌های سبک است، افزود: به مشکلات این قشر کمتر توجه شده است، اما باز هم می‌گوییم سازمان تعزیرات هیچگونه نقشی در قیمت گذاری محصولی ندارد.
 
سخنگوی تعزیرات اظهار کرد:تا زمانی که بحث قیمت مسکن به صورت قانونی بررسی نشود نمی‌توانیم به آن ورود کنیم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۵:۳۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
چه وضعی درست کردند برای مسکن،کجای دنیای اینجوره؟چرا رسیگی نمیکنند آقایون،احتمالا بخاطر اینکه زیاد سلطان از توش در میاد که در حال مکیدن خون این نردم بدبختن،وگرنه برای دولت هیج کاری نداره تو مسکن هم ورود کنه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۳:۲۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
من یکبار به خاطر 50 تا تک تومن 500000 تومن جریمه شدم فقط چون کار کارمند تعزیرات رو خارج از نوبت را ننداختم برام پرونده سازی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
مسکن گرون چون مصالح رو دارن گرون میکنن. آهن 14 شده 1200 آخه بچه هم می دونه مصالح و زمین رو ارزون بده دست ملت همه خانه دار می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
دقیقاً سوال اینجاست: چرا قیمت مسکن بصورت قانونی بررسی نمی شود؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۲۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
مسکن رو دریابیدخداااااااااااااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
اسم مسکن را نیاورده قیمت آسمان خراشی میشه واسه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
به ما ربطی ندارد

مسئول عزیز به چ کسی ربط دارد؟

به خدا خسته شدیم

تا کی گرونی؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور صباغی
۱۳:۴۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
آقای تعزیرات دروغ نگو ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!واقعا ....................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
خب من رسما از همین الان بحث بررسی قیمت مسکن را به صورت قانونی اعلام کردم، لطفا از امروز ورود کنید! (ملت رو مسخره کردید گذاشتید سرکار!)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
گند مسکن در میاد کی باعث گرون شدن است
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۱۳:۲۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
سازمان تعزيزات دقيقا چه نقشي داره پس ؟؟
دو بار از مغازه اي كه گرون فروشي ميكرد شكايت كردم با ارائه فاكتور
فقط تذكر دادن بشون و هنوز به گرونفروشي ادامه ميده
-
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
این قدر حرف نزنین واقعا عمل کنید
United States of America
علی
۱۲:۴۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
برای مسکن قیمت گذاری کنید وهرسال مثلاً 10%باتوجه به تورم افزایش داشته باشند به غیر از این سازمان ثبت از انتقال و تغییر نام سند خودداری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
هر چه زودتر ورود شود به حوزه مسکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
هیچگاه نباید تولید دو نیاز اساسی خانه و خودرو کم شود زیرا که بیشتر مردم زیان خواهند دید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
مسکن و خودرو دیگر از نیازهای اولیه هر جامعه می‌باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام الان ادمهای هستند که به اندازه بک شهر ملک تجارتی دارند البته به غیر از املاک مسکونی که خوداملاک مسکونیانهاهم یک شهر هست جه معنیدارد اینهمه ملک وخانهدراختیاریک نفر باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
لطفا با دفاتر ثبت اسناد و تعویﺽ پلاک ها اعلام کنید اگر خودرویی در بازار آزاد بیش از ده درصد قیمت کارخانه باشد فروشنده جریمه و برخورد شود و کارهای ثبت و تعویﺽ پلاک انجام نشود در این صورت قیمت بازار هم سرو سامان میگیرد. Yjc عزیز لطفا این رو به مسئولین اعلام کنید مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
شمارا به خدا یه بررسی ب قیمت خونه وزمین هم بکنین .ب خدا قیمتها دراین زمینه سرسام اورندوهرروز قیمتها بالاتر میرن اصلاحد ثابتی ندارن فقط بدون نظارت روز ب روز بالاتر میرن
آخرین اخبار