رئیس فدراسیون قایقرانی از برگزاری مسابقات آنلاین این رشته ورزشی در بهمن ماه خبر داد.

برگزاری مسابقات آنلاین قایقرانی در سراسر جهانعلیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه برگزاری مسابقات in door قایقرانی اظهار کرد: قرار است فدراسیون جهانی قایقرانی مسابقات داخل سالن را با دستگاه ارگومتر به صورت آنلاین برگزار کند. به این شکل که قایقرانان بر روی دستگاه ارگو متر و بر اساس رکورد‌هایی که از طریق صفحه نمایش دستگاه اعلام می‌گردد به صورت آنلاین در سراسر جهان رقابت می‌کنند.

سهرابیان گفت: چنانچه قایقرانان کشورمان آمادگی کاملی جهت شرکت در این مسابقات داشته باشند در این رقابت‌ها می‌توانند شرکت و از طریق سایت فدراسیون قایقرانی برای حضور در این رقابت‌ها ثبت نام کنند.

رئیس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: مسابقات امسال در بهمن ماه برگزار می‌شود. این مسابقات که قرار است به صورت مجازی برگزار شود و قایقرانان در محلی که زندگی می‌کنند می‌توانند این مسابقه را انجام دهند. این مسابقات به این شکل است که حتی امکان زیاد دارد قایقران در خانه خود نیز بتواند در این مسابقه شرکت کند. البته منتظر هستیم تا مفاد قانونی این بخش نامه از چگونگی برگزاری این مسابقات اعلام شود تا نتیجه نهایی را اعلام کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار