مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: جهت توسعه ورزش اسکی وتوریسم ورزشی ۳ پیست اسکی جدید در استان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اعلام این خبر گفت : قابلیتهای توسعه گردشگری استان اردبیل زیاد است و یکی از این قایبلیت ها می توان به وجود پیست های اسکی اشاره کرد که در نظر داریم در راستای توسعه توریسم ورزشی 3 پیست اسکی جدید در استان احداث کنیم.

او با اشاره به پیست اسکی روی چمن فندقلو افزود : این پیست درسال های گذشته میزبان اردوهای تیم ملی شده و در حال حاضر سه پیست اسکی که دو مورد در دامنه سبلان و یک مورد در منطقه خلخال توسط بخش خصوصی در حال احداث هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه 3 پیست در حال احداث شامل پیست اسکی خلخال ، شابیل و اجور هستند گفت : این 3 پیست پیشرفت فیزیکی قابل قبولی دارند و تلاش می کنیم با حمایت استاندار اردبیل پیست اجور را امسال به افتتاح برسانیم وشاهد برگزاری مسابقات منطقه ای و ملی شویم .

انوشیروانی با بیان اینکه زیرساخت های پیست اسکی خلخال وشابیل در حال ایجاد است افزود : دستگاه های تله سیژ پیست اسکی شابیل هفته آینده از گمرک ترخیص می شود و این پیست نیز در نوبه خود منحصر بفرد است .

او از تکمیل و آسفالت ریزی ترمیم مسیر پیست اسکی اجور بیان کرد: بادستور استاندار و با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی ، اداره راه و سایر دستگاه های اجرایی راه دسترسی به پیست اوجور تا شهریور آماده خواهد شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.