فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف گفت: در چهارمین مرحله کمک مومنانه ۳۸۰ بسته غذایی در بین نیازمندان خوسف توزیع شد.

بشیری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در گفتگو با خبرنگار به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبیرجند ،گفت: در چهارمین مرحله کمک‌های مومنانه در قالب رزمایش مواسات و همدلی ۳۸۰ بسته غذایی با ارزش ۱۳۶ میلیون تومان به همت خیرین جمع آوری شد.

او با اشاره به اینکه کمک‌های مومنانه مردمی در سه مرحله قبل رزمایش مواسات و همدلی به ارزش  ۱۳۵ میلیون تومان بود  افزود: این رقم در این مرحله به ۲۷۱ میلیون تومان رسیده است.

بشیری با بیان اینکه تمامی گروه‌های جهادی، مساجد، نیرو‌های بسیجی و سپاهی در راستای لبیک به فرمایشات رهبری همکاری مجدانه داشته اند، گفت: گروه‌های جهادی، دستگاه‌ها، نیرو‌های مردمی و خیرین در راستای مواسات احساس تکلیف کردند و آن را به عنوان یک وظیفه در راس امور خود به سرانجام رساندند.


بیشتر بخوانید: توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در قاین


او بیان کرد: رزمایش مواسات و همدلی کار خداپسدانه‌ای بود که سبب شد همدلی ایرانی‌ها به رخ جهانیان کشیده شود، مردم ایران همواره با یک اشاره رهبری پای کار هستند و این مورد مزیتی است که کشور‌های غربی از آن محروم هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف با بیان اینکه کشور‌های غربی خود را مهد تمدن می‌دانند، گفت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه مردم و خیرین در شرایط اپیدمی کرونایی نشان از فرهنگ غنی ایرانیان دارد که باید رسانه‌ای شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.