مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: این استان رتبه نخست کشور در تعداد طرح‌های سرمایه‌گذاری خارجی و رتبه چهارم از نظر ارزش سرمایه گذاری را در کشور داراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین امیررحیمی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: این استان پارسال ۳۰ طرح مصوب سرمایه‌گذاری خارجی داشته است که از این نظر دارای رتبه نخست کشور است.

او افزود: از محل اجرای این طرح‌ها در مجموع ۱۴۱ میلیون دلار سرمایه به اقتصاد استان افزوده می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی ادامه داد: از نظر حجم و ارزش سرمایه‌گذاری خارجی خراسان رضوی رتبه چهارم کشور را داراست.

امیررحیمی  بیان کرد: به رغم شرایط نامناسب و شیوع بیماری کرونا، در فروردین ماه امسال پنج طرح جدید سرمایه‌گذاری خارجی با مبلغ ۲۰ میلیون دلار در این استان تصویب شد.

او تصریح کرد: این طرح‌ها در زمینه‌های تجاری، اقامتی، پوشاک، گلخانه و حمل و نقل بین‌المللی است که از سوی سرمایه‌گذارانی از کشور‌های هند و افغانستان اجرا می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی تاکید کرد: سرمایه‌گذار کشور هند با سرمایه‌گذاری در یک طرح تجاری - اقامتی با مبلغ ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار بیشترین میزان سرمایه‌گذاری را در یک ماه قبل به نام خود ثبت کرد.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار