خط کشی ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات خط کشی ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این استان در سال گذشته خبر داد.

ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: این میزان خط کشی شامل اجرای ۱۶۵۰ کیلومتر به صورت پیمانی و ۴۵۰ کیلومتر به صورت امانی و با استفاده از توان دو اکیپ خط کشی فعال این اداره کل انجام شده است.

او با تأکید بر التزام عملی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت: راه اندازی اکیپ‌های امانی خط کشی سبب صرفه جویی اعتباری حدوداً ۳۰ درصدی در اجرای پروژه‌های مربوطه شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از اجرای روکش آسفالت در سطح افزون بر ۳۳۴ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این استان در سال گذشته با هدف تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی راه‌ها خبر داد و افزود: این اداره کل به منظور فراهم کردن زمینه تردد روان و ایمن کاربران جاده، با انجام مطالعات و بررسی‌های لازم، اجرای طرح‌های روکش آسفالت را با در نظر گرفتن حداکثر کارایی فنی و اقتصادی مورد توجه قرار داده است.

او بازسازی چهار هزار و ۵۰۰ متر صفحات گاردریل، اجرای نیوجرسی به طول حدود ۱۷ کیلومتر و گاردریل در گستره ۱۲ کیلومتر، نصب ۸۵۰ متر مربع انواع تابلو‌های اطلاعاتی در محور‌های مواصلاتی و همچنین تکمیل ۱۸ کیلومتر روشنایی را از دیگر اقدامات این اداره کل در سال گذشته عنوان کرد.

کرد افزود: همچنین رفع ۱۴ نقطه پرتصادف در محور‌های مواصلاتی با هزینه اعتباری بیش از ۹۰ میلیارد ریال و بازسازی و تعمیر ۲۰۸ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات این اداره کل در سال گذشته بوده است که نقش مهمی در تردد روان و ایمن و کاهش هزینه‌ها در سیستان و بلوچستان به همراه داشته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار