در بسته حوادث ۱۱ خرداد بخوانید؛

شکارچیان و صیادان غیرمجاز ماهی و پرنده به دام افتادند/پلیس دستان سارقان و معتادان را بست

مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۱۱ خردادماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۱۱ خردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

صیادان غیرمجاز ماهی و پرنده دستگیر شدند

احمد امیری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه با اشاره به انجام گشت و کنترل‌های مداوم و روزانه یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در مناطق تحت حفاظت خود و پیشگیری از تخریب محیط زیست از سوی سوداگران طبیعت گفت: در ادامه این گشت‌زنی‌ها در حوزه دریاچه سد کارون ۳ و در نزدیکی منطقه میراحمد غریبی‌ها یک متخلف به همراه صید غیرمجاز و حمل غیر مجاز ماهی شناسایی شد.

او با بیان اینکه در این گشت‌زنی، تعدادی ماهی رودخانه‌ای و ابزار صیادی کشف و ضبط و فرد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، افزود: در این گشت‌زنی نیز تعداد ۱۶ رشته تور صیادی و چند قطعه ماهی از انواع مختلف کشف و ضبط شد.

امیری با اشاره به شناسایی و دستگیری متخلف زنده‌گیری غیر مجاز پرنده در دهستان مرغا شهرستان ایذه اظهار داشت: در روز‌های گذشته نیز یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در پی گشت‌زنی خود با شناسایی و دستگیری یک فرد متخلف در زمینه زنده‌گیری غیرمجاز پرنده، تعداد ۳ قطعه پرنده تیهو به همراه ۲ رشته تور پرنده‌گیری را کشف و ضبط کرد.

به گفته این مقام مسئول، فرد متخلف در جریان این پرونده نیز جهت طی کردن روال قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری توزیع کننده موادمخدر در رامهرمز

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت و در این عملیات ماموران با انجام کار اطلاعاتی و عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۳ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و ۷ نفر معتاد متجاهر شدند.

او اظهار داشت: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل اختفای این عاملان افیونی ۴۰ گرم هروئین، ۱۵ گرم شیشه و ۱۰ گرم شیره تریاک، آلات استعمال و دستگاه‌های توزین مواد مخدر کشف و در این راستا ۷ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو توقیف شد و متهمان به همراه پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

سارق کیف و موبایل قاپ در شوش دستگیر شد

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شوش به وقوع چند فقره سرقت کیف و موبایل قاپی در برخی مناطق شهرستان اشاره کرد و گفت: بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه تلفن همراه سرقتی و همچنین موتورسیکلت در سرقت‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت، کشف شد، بیان کرد: متهم در بازجویی پلیس به ۱۵ فقره سرقت کیف و موبایل قاپی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار