عملیات بازسازی واحد‌های سیل‌زده لرستان تا پایان خردادماه به اتمام می رسند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از اتمام عملیات بازسازی واحد‌های سیل‌زده استان تا پایان خردادماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان،با اشاره به مراحل نهایی بازسازی منازل سیل‌زدگان لرستانی، اظهار داشت: بر اساس برنامه زمان‌بندی، تا پایان خردادماه تمامی واحد‌های مسکونی احداثی تحویل سیل‌زدگان می‌شوند.

او افزود:در حال حاضر عملیات بازسازی واحد‌های روستایی لرستان ۹۶ و واحد‌های شهری ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.


بیشتر بخوانید: بازسازی واحد‌های سیل‌زده لرستان تا پایان امسال به اتمام می رسد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از پیشرفت ۹۸ درصدی دیواره ساحلی پلدختر خبر و ادامه داد: عملیات اجرایی این دیواره نیز طی روز‌های اخیر به پایان خواهد رسید.


بیشتر بخوانید:


رضایی با بیان اینکه تاکنون ۳۷۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان استان پرداخت شده، افزود: همچنین از هزار و ۱۲۵ میلیارد اعتبار مصوب، بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تسهیلات به سیل‌زدگان پرداخت شده است.

او بیان داشت: سرعت بازسازی مناطق سیل زده در لرستان بسیار مطلوب است، به‌نحوی‌که بر اساس گفته مسئولان کشوری، عملیات بازسازی مناطق سیل‌زده در لرستان پیشتاز بوده و رکورد جدیدی در این خصوص زده شده هست.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: در جریان سیل فروردین‌ماه سال گذشته، ۱۲ هزار و ۸۰۰ واحد روستایی و هزار و ۳۰۰ واحد شهری تخریب و نیازمند بازسازی بودند، ضمن اینکه بیش از ۲۰ هزار واحد نیز به تعمیر نیاز داشتند که این مهم طی ماه‌های گذشته به انجام رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.