اجرای قانون شهرداری چه قشری را متضرر می کند؟

شهردار کرمانشاه گفت : شهروندان با اجرای قانون مشکلی ندارند اما اعتقاد بخشی از آنان این است که شهرداری قانون را برای محرومان اجرا می کند و برای قشر پولدار اجرا نمی کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ طلوعی شهردار کرمانشاه گفت : شهروندان با اجرای قانون مشکلی ندارند اما اعتقاد بخشی از آنان این است که شهرداری قانون را برای محرومان اجرا می کند اما برای قشر پولدار نه. نمونه آن تخلفات برج های ساختمانی در محله ۲۲ بهمن است. چرا اجراییات سراغ تخریب آنها نمی رود؟"

او گفت : الان دیگر کمیسیون ماده ۱۰۰ فوق العاده قوی عمل می کند؛ ما در شهرداری با کسانی که بیشتر از پروانه خود ساخت و ساز می کنند، برخورد می کنیم چه رسد به کسی که پروانه هم ندارد و اتفاقا با قاطعیت بیشتری با پولدارها برخورد می کنیم.

او با بیان اینکه «ما همه تخلفات در محله ۲۲ بهمن را تخریب می کنیم»، گفت: همه طلوعی را می شناسند و از این حرف ها نیست؛ هرجایی تخلف شده، شک نکنید با آن برخورد کرده ایم.

طلوعی گفت: اگر حتی رییس جمهوری هم برای کسی زنگ بزند، ما خلاف قانون عمل نمی کنیم.

شهردار کرمانشاه افزود: شک نکنید در دوران مدیریت من یک مورد مماشات با ساخت و سازهای غیرمجاز وجود ندارد مگر اینکه بنده بی اطلاع باشم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.