افتخاری گفت: سطح زندگی با میزان حقوق متفاوت است، چراکه تنظیم هزینه‌های زندگی هر فرد با دیگری فرق دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر افتخاری رئیس صندوق بازنشستگی کشوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با میزان حقوق بازنشستگی فعلی می‌توان زندگی کرد، گفت: سطح زندگی با میزان حقوق متفاوت است، چراکه تنظیم هزینه‌های زندگی هر فرد با دیگری فرق دارد.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم سطح حقوق بازنشستگان را افزایش دهیم، بیان کرد: می‌دانیم که این میزان حقوق، هزینه‌های زندگی بازنشستگان را ترمیم نمی‌کند و باید میزان حقوق افرادی را که سطح حقوقشان پایین است، ارتقا دهیم و این دغدغه تمامی مسئولان مربوطه است.

افتحاری خاطرنشان کرد: به سمت حل شدن این موضوع و افزایش حقوق بازنشستگان هستیم و با طرح‌های مختلفی که برای بازنشستگان تخصیص می‌دهیم تلاش داریم قدرت خریدشان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داود محمدزاده
۱۹:۴۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
بلکه سطح زندگی افراد با هم فرق می کنه در نظام جمهوری اسلامی مسئول مملکت که باید خادم باشد و شیوه علی ع را در پیش بگیرید با بره نمی شود سیر کرد ولی بازنشسته فرهنگی که سی سال صادقانه کار کرده توان گذاشتن تخم نیمرو روی سفره خود نداشته باشد و پیش زن و بچه خودش خجالت بکشید . این هست عین عدالت مسئولین فعلی ما . ولی خدا هست و قضاوت می کند. ظلم هیچ زمان پایدار نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
تا کی نظاره گر باشیم
آخرین اخبار