سی‌و‌پنجمین جشنواره قرآن و عترت ویژه دانشجویان به صورت مجازی در کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام محرم بیابانی،مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه‌های استان کردستان گفت:سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت ویژه دانشجویان در دانشگاه‌های استان کردستان در دو بخش معارفی و رشته حفظ از بخش آوایی  ۲۷ خردادماه جاری به صورت مجازی برگزارمی‌شود.

او افزود:علاقمندان به شرکت در این جشنواره قرآنی از تاریخ ۱۰ تا ۲۰ خردادماه جاری با مراجعه به نشانی الکترونیکی Quranst.pnu.ac.ir باید نسبت به ثبت‌نام و دریافت نام کاربری خود اقدام کنند.

 حجت‌الاسلام  بیابانی گفت: سامانه مذکور فقط در بازده زمانی یادشده فعال است و ایجاد دسترسی در خارج از زمان مذکور غیر ممکن است و مسئولیت عدم ثبت‌نام صرفاً برعهده دانشجو است.

او با اشاره به اینکه هر دانشجو فقط در یک رشته می‌تواند شرکت کند، بیان کرد: در این آزمون نمره منفی لحاظ خواهد شد؛ لذا شرکت‌کنندگان در پاسخ دهی به سؤالات دقت لازم را داشته باشند.

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کردستان یادآور شد: در صورتیکه پذیرفته‌شدگان این مرحله در هر رشته آزمونی بیش از ظرفیت مجاز برای حضور در مرحله سراسری جشنواره باشند، ارزیابی مجدد از شرکت‌کنندگان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.