کشف انبار میلیاردی احتکار سموم کشاورزی در ساری

فرمانده انتظامی مازندران از کشف انبار احتکار سموم کشاورزی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در یکی از روستا‌های حومه شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردارمرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در راستای مبارزه با جرایم اقتصادی به ویژه مصادیق گوناگون احتکار در شرایط حساس اقتصادی کشور و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مقادیر زیادی سموم کشاورزی در یک کارگاه تولیدی واقع در یکی از روستا‌های حومه شهرستان ساری احتکار شده، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس در حوزه مبارزه با جرایم اقتصادی طی هماهنگی با بازرسان و کارشناسان جهاد کشاورزی و اداره صمت استان به انبار و کارگاه مورد نظر عزیمت کردند.


فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در بازرسی از این کارگاه تولیدی بیش از ۲۲ هزار لیتر انواع سموم کشاورزی که در پشت جعبه‌ها و سبد‌های میوه به صورت ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار میرزایی، افزود: برابر بررسی‌ها و نظریه کارشناسی ارزش ریالی این میزان سموم کشاورزی که بدون مجوز بوده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده که کلیه اموال مکشوفه به انبار جهاد کشاورزی استان منتقل و با شناسایی متهم، پرونده قضائی در این خصوص تشکیل شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار