رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ابتلای تعدادی از اهالی روستای زنگیان سراوان به بیماری کووید ۱۹ این منطقه را دروضعیت بحرانی قرار داده است.

دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: با مسافرت تعدادی از اهالی روستای زنگیان سراوان به چابهار و تردد‌های غیرضروری تعداد قابل توجهی از اهالی این روستا به کرونا مبتلا شده و قطعا این آمار در روز‌های آینده افزایش خواهد یافت.

او  ادامه داد: تیم‌های بهداشتی ودرمانی و اورژانس ۱۱۵ در منطقه زنگیان حضور یافته اند و تمامی تردد‌ها به حالت کنترل در آمده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: همچنین از فردا با هماهنگی شبکه بهداشت ودرمان سراوان، فرمانداری و نیرو‌های نظامی و انتظامی، تدابیر شدیدتری برای کنترل رفت و آمد‌ها در سطح این روستا اتخاذ خواهد شد.

پیش از این، حضور مردم یک روستا در شهرستان خاش در مراسم فوت یکی از اهالی سبب شیوع بیماری کرونا و ایجاد وضعیت قرمز در این روستا شده بود که برای جلوگیری از گسترش آن تدابیر لازم از سوی مسوولان بهداشت و درمان، فرمانداری و سایر دستگاه‌های دست اندرکار اتخاذ و این بیماری کنترل شد.


بیشتر بخوانید: کرونا در سیستان و بلوچستان روند صعودی گرفته است

آمار مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲ هزار ۲۹۲ مورد رسید


دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شهرستان‌های زاهدان، خاش، میرجاوه، تفتان، سراوان و سیب سوران را زیرپوشش خدمات بهداشتی درمانی دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار