رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان برنامه‌ها و مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان را اعلام کرد.

اعلام ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در همدان سید حسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با گرامیداشت سالگرد بناینگذار انقلاب اسلامی، یاد و خاطره امام خمینی (ره) و آغاز ولایت و زعامت رهبر معظم انقلاب  گفت: فردا در شهرستان اسدآباد که از نظر کرونا سفید اعلام شده است دسته عزادرای  در سطح شهر حرکت می کند.

او افزود: در دیگر شهر های استان برنامه برای حرکت دسته های عزاداری اعلام نشده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه  سی و یکمین سالگرد ارتحال امام (ره) با شرایط ویژه‌ای به دلیل وجود ویروس کرونا همراه شده است، گفت: امسال هیچ کاروانی به مرقد امام خمینی اعزام نمی شود.

فاضلیان  گفت:  شعار محوری سی و یکمین سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، «راه امام (ره) خمینی زنده است» است.

او با اشاره به ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در همدان بیان کرد: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال همزمان با نماز ظهر عصر در مسجد صدا و سیما همدان در ظهر امروز و همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد ابوذر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: در روز چهاردهم خرداد برنامه زنده ای از ساعت ده یا یازده در صدا و سیما همدان برگزار خواهد شد.

فاضلیان با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ادامه داد: به رسم هرساله، مقام معظم رهبری رهنمود‌های خود را به صورت زنده و از طریق رسانه ملی اعلام خواهند کرد.

او با اشاره به برنامه های دیگر سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در همدان بیان کرد: برنامه صبحگاهی در میدان میشان  و حرکت از ساعت ۵:۳۰ صبح از برنامه های دیگر در استان همدان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: مراسم دیگری روز شنبه در سپاه استان همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.