بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: طبق قانون فدراسیون فوتبال از حالا به بعد من یکی از سهامداران باشگاه نود ارومیه هستم.   

بایرامی: سهام نود ارومیه طبق قانون فدراسیون به من رسید/ آغاز لیگ، بهترین تصمیم استمهرداد بایرامی بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص دریافت بخشی از سهام باشگاه نود ارومیه به جای طلب خود اظهار داشت: این موضوع به ۳ سال پیش باز می‌گردد. از باشگاه نود طلب کار نبودم و مطالبات من به تیم فوتبال ماشین سازی تبریز ارتباط دارد که سهام خودش را در آن سال به باشگاه نود فروخته بود. چک مدیرعامل باشگاه نود را به همین خاطر گرفتم و طبق توافقی که داشتیم، حالا بخشی از سهام این باشگاه به نام من شده است.

او گفت: هنوز امور اداری انتقال سهام انجام نشده است، اما طبق قانون فدراسیون فوتبال از حالا به بعد من یکی از سهامداران باشگاه نود ارومیه هستم.


 بیشتر بخوانید: استراحت جلالی به بازیکنان گل‌گهر


بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان درمورد ارزیابی اش از آغاز بازی‌های لیگ نوزدهم تصریح کرد: برگزار شدن ادامه بازی‌های لیگ، بهترین تصمیم است. شرایط برخی از تیم‌های دسته اولی و لیگ برتری باید مشخص شود و با انجام ندادن بازی ها، به برخی از تیم‌ها ظلم می‌شود. من درباره دیگر تیم‌ها نمی‌خواهم صحبتی کنم و فقط درباره گل گهر حرف می‌زنم.

بایرامی افزود: بسیاری از تیم‌های دسته اولی برای حضور در لیگ برتر فوتبال هزینه کرده اند و ادامه نداشتن بازی ها، اجحاف در حق آن ها است.   تا این لحظه تصمیم به برگزاری بازی‌ها گرفته شده است و امیدوارم رقابت‌های فوتبال هرچه زودتر آغاز شود.

انتهای پیام/     

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار