دستگیری باند ۱۷ نفره سارقان در رامسر + تصاویر

فرمانده انتظامی رامسر از متلاشی شدن باند سارقان موتور سیکلت و دستگیری و کشف موتور سیکلت‌های سرقتی در شهرستان رامسر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در شهرستان رامسر و احتمال اینکه سرقت‌ها به صورت باندی و سازمان یافته و زنجیره‌ای باشند، گفت: متصور بود موضوع افزایش سرقت موتور سیکلت در شهرستان رامسر در کمیسیون مبارزه با سرقت با مطرح و در برابر تدابیر فرماندهی محترم مصوب شد که همه پرونده‌ها به صورت یکپارچه جهت رسیدگی به پلیس آگاهی ارجاع داده شود.
 
او افزود: پس از وصول تعداد ۱۶ فقره پرونده و تجمیع شکایات و گزارشات تیم تخصصی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تشکیل و پرونده‌ها در سیر تحقیقات قرار گرفت.

فرمانده انتظامی رامسر گفت: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات میدانی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان رامسر با تلاش شبانه روزی تعقیب و مراقبت، نهایتا مخفیگاه متهمان شناسایی شد.
 
او ادامه داد: با دستور قضایی به منظور ورود به منزل و مخفیگاه متهمان به صورت شبانه روزی با نظارت و حضور دادیار، موفق به دستگیری اعضای باند ۱۷ نفر از سارقان و در بازرسی از منزل و مخفیگاه متهمان تعداد ۱۷ دستگاه موتور سیکلت مسروقه و تعداد ۲ دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق و مقدار ۳۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و مقدار ۷۶۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز و خارجی کشف و ضبط شد.
 
سرهنگ قیصری افزود: متهمان با قرار قانونی مناسب به زندان معرفی شدند و جهت تکمیل تحقیفات تحت نظر پلیس آگاهی شهرستان رامسر قرار گرفتند.
سارقان موتورسیکلت در رامسر
کشف موتور قاچاق
 
دستگیری سارق
سرقت موتورسیکلت
 
انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.