ارتحال امام خمینی (ره) نقطه عطف پیروزی انقلاب است

فرماندار ماهشهر گفت: ارتحال امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌گردد.

محسن بیرانوند  بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۱۴ خرداد، سالروز ارتحال امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌گردد و ان شاءالله با پاسداری از آرمان‌های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم.

او افزود: امام ، یک حقیقت همیشه زنده است، نام او پرچم این انقلاب، و راه او راه این انقلاب، و اهداف او اهداف این انقلاب است. امت امام و شاگردان او که از سرچشمه‌ی فیاض آن موجود ملکوتی سیراب شده و عزت و کرامت اسلامی و انسانی خود را در آن جسته‌اند، اکنون شاهد آنند که ملتهای دیگر، حتی ملت های غیرمسلمان، نسخه‌ی تعالیم انقلابی آن قائد عظیم را مایه‌ی نجات خود دانسته و آزادی و عزت خویش را در آن یافته‌اند.

بیرانوند بیان داشت: ۱۵ خرداد ۴۲، به تعبیر امام خمینی، اوّلین خروش تاریخی و تاریخ ساز مردم مبارز و مسلمانی بود که در اعتراضی آگاهان، مخالفت با سیاست‌ها و برخورد‌های ظالمانه و جبارانه حکومت شاهنشاهی را بنیان گذاشتند.

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: اگر نبود خون‌های پاک جوانان و جوانمردان مسلمان و خداجوی ایران، امروز اثری از اصل اسلام و نظام اسلامی نبود. خون شهیدان ۱۵ خرداد ۴۲ بیمه کننده انقلاب و تضمین کننده حیات سبز و شکوهمند این نظام اسلامی و الهی بود. 

این مقام مسئول گفت: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام ۱۵خرداد را محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و مردم همیشه در صحنه‌ی ایران به ویژه مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان بندر ماهشهر تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار