زمان آزمون المپیاد علمی استعدادهای درخشان البرز اعلام شد

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان البرز، زمان آزمون المپیاد های علمی و مدارس استعدادهای درخشان در این استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ابوالفضل شاه، رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان البرز گفت: بیش از ۱۰ هزار دانش آموز برای شرکت در آزمون مدارس استعدادهای درخشان استان البرز ثبت نام کرده اند.

او با بیان این که این دانش آموزان برای ورود به پایه هفتم و دهم دوره متوسطه به رقابت می پردازند، افزود: آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ۲۷ تیرماه ۹۹ برگزار می شود.

شاه بیگ گفت: این آزمون درساعت ۹ صبح روز  ۲۷ تیرماه برای دانش آموزان پایه ششم به هفتم و ساعت ۱۴ برای دانش آموزان پایه نهم به دهم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برنامه ریزی و برگزارمی شود.

او افزود: برای تمامی ثبت نام شدگان آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ کارت های ورود به جلسه آزمون تهیه شده است زیرا به همراه داشتن کارت شناسایی الزامی است.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان البرز گفت: ازبین شرکت کنندگان ۲۴۸ دانش آموز دختر و ۱۹۸ دانش آموز پسردر پایه دهم برای ادامه تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان البرزپذیرش می شوند.

شاه بیگ افزود: درپایه  هفتم نیز ۴۰۲ دانش آموز دختر و۳۶۰ پسر پذیرفته می شوند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان استان البرز به آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی کشور اشاره کرد و گفت: این آزمون از بیستم تا ۲۶ تیرماه ۹۹ برگزار و نتایج قطعی آن نیز در ۱۵ شهریورماه اعلام می شود.

شاه بیگ افزود: درمرحله اول المپیادهای علمی یک هزار و ۷۱۹ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۳۵۶ نفر به مرحله دوم راه یافتند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.